یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟+ از انتخاب فضای جذاب گرفته تا نقش مهم مدیریت

یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟+ از انتخاب فضای جذاب گرفته تا نقش مهم مدیریت

با نزدیک‌تر شدن روزهای به یادماندنی زندگی‌تان همیشه این دغدغه را در ذهن خواهید داشت که یک جشن آرمانی چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می‌توانم رضایت‌خاطر تمام حاضرین جشن را به دست بیاورم و در عین حال خودم مالک آن روز بزرگ باشم و با هر بار فکر کردن به آن روز باشکوه و گرامی دوباره تک تک زیبایی‌های آن مراسم عزیز و خاص را زنده کنم و با یاد آن روز لبخندی از شادی را در لبان خودم و شریک زندگی‌ام ببینم؟

به نظر شما یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟ همه ما رویای یک عروسی عالی و مجلل را در سر می پرورانیم. با این حال شاید تعداد کمی از ما آنقدر خوش‌شانس باشیم که تمام خواسته‌های ذهن مان را در آن روز بزرگ تحقق ببخشیم.

روف گاردن ایدن این خوش شانسی را برای همه شما آرزو می‌کند و با صمیم قلب و مدیریت مجرب و برنامه‌ریزی‌شده خاطره‌ای ماندگار را هم در ذهن شما و مهمانان عزیزتان و هم در آلبوم خاطراتتان ثبت می‌کند.

 

یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟ انتخاب مکان مناسب

با یک جمله نمی توان به این سوال که یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد پاسخ داد. اولین ویژگی در برپایی جشن آرمانی انتخاب محیط مناسب برای برگزاری جشن است.

از مهم ترین ویژگی های یک سالن یا تالار برای برگزاری جشن آرمانی می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد.

پارکینگ با ظرفیت کافی

 فکرش را بکنید شما همه کار را برای برپایی یک جشن آرمانی انجام داده اید اما به محض ورود مهمان‌ها متوجه می‌شوید که جلوی تالار مملوء از ماشین‌های سرگردانی است که رانندگان‌شان جایی برای پارک پیدا نمی‌کنند. چکار باید بکنید؟ مسلما در بحبوحه جشن که کاری از دستتان بر نمی‌آید. شما باید از همان ابتدا در انتخاب محیط مناسب دقت می‌کردید. با این حال اصلا نگران نباشید. روف گاردن ایدن با احترامی که به جشن آرمانی شما دارد، با اولین امکانات خود یعنی ارائه پارکینگ بزرگ و با ظرفیت عالی به مهمانان شما خیر مقدم می‌گوید.

یک جشن آرمانی و انتخاب سبک و تم خاص

در یک جشن آرمانی و شگفت‌انگیز چه در مراسم عروسی و چه در سایر مراسم‌ها مانند تولد، عقد، نامزدی و غیره انتخاب زیباترین و شگفت‌انگیزترین تم با چیدمان باورنکردنی برای همه مهم است.

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ظاهر خیره کننده در مراسم‌ها انتخاب سبک و تم متناسب با روز ایده آل شما می‌باشد.

امروز بهترین سبک‌ها برای برگزاری مراسم آرمانی در جشن‌های عقد و عروسی را می‌توان در جملات زیر خلاصه کرد:

·       سبک‌های اروپایی با ظرافت‌های مینیمال.

·       سبک های خاص و پر زرق و برق روستیک با دنیایی از گل‌های وحشی در رنگ های و با با شاخه ها و بوته‌های انبوه.

·       سبک پتینه کاری در پس زمینه‌های عکس و فیلمبرداری در قالب‌هایی از گل های رونده و پراکنده با زیبایی‌های منحصر به فرد.

·       انتخاب ظروف کریستال با لبه‌های آب طلاکاری شده و ظروف خاص نقره‌ای و فلزی برای سرو شام در میزهای تشریفاتی و سفره آرایی شده

·       گل های زیبا به رنگ‌های دلخواه شما و متناسب با تم مورد نظرتان در گلدان‌های فاخر و پایه بلند بر روی میزهایی با رومیزی‌های مجلل.

همه این سبک‌ها از بهترین‌های روف گاردن ایدن هستند که با سلیقه تک تک شما قابل تغییر می‌باشند. بزرگواران می توانید هر کدام از این المان‌ها را متناسب با سلیقه شخصی خودتان سفارشی‌سازی نمایید.

ورودی ایده‌آل با ایده‌های بکر را در برگزاری جشن آرمانی دست کم نگیرید

روف گاردن ایدن با ورودی آذین‌بسته شده با شمع‌های زیبا و پرفروغ همراه با ترکیبی از چراغ‌های ال ای دی در رنگ‌هایی متناسب با تم جشن شما، گل‌آرایی‌های خاص در طاق ورودی و فرش قرمز و طلاکوب شده از شما و مهمانان تان استقبال می‌کند.

فضای رویایی و تشریفاتی

تا اینجا متوجه شدیم که یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد اما به نظرم فضای رویایی و تشریفاتی را از قلم انداختیم. فضای باز و دلنواز و چشم انداز فوق‌العادۀ محیط داخل و فضای بیرون در داشتن یک جشن آرمانی خیلی مهم هستند.

روف گاردن ایدن با فضایی زیبا و روح نواز و مزین به لوسترهای ریسه‌ای کریستال با شعله‌های طلایی و پرتلالو، میز و صندلی‌هایی با نقوش زیبا و ظریف، پرده‌های مجلل و مخمل، سیستم صوتی حرفه‌ای با کیفیت بالا و نورپردازی سه بعدی، کلاسیک، اروپایی، فانتزی و جذاب پذیرای شما برای برگزاری یک جشن آرمانی به یادماندنی است.

ارائه امکانات منحصر به فرد متناسب با نوع جشن شما

بیایید دوباره با همدیگر به پاسخ این سوال که یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد بیشتر بیندیشیم. مسلما امکانات و خدماتی که در برگزاری یک جشن آرمانی ارائه می‌شوند از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

روف گاردن ایدن بهترین خدمات و امکانات را برای خاطره‌سازی شب به یادماندنی زندگی‌تان ارائه می‌دهد:

·       آتش‌بازی با نورهایی ترکیبی اروپایی و روستیک

·       گل‌آرایی‌های خاص با ایده‌های بکر

·       نمایشگر تصویری در فضای برگزاری جشن آرمانی

·       سفره عقد زیبا و مجلل با ظروف و اکسسوری‌های خاص و سفارشی با دیزاین عالی توسط طراحان و هنرمندان بزرگ و تحصیلکرده

·       خدمات عکاسی و فیلمبرداری با منحصر به فردترین لوکیشن‌های جذاب و خاطره‌انگیز

·       استیج رقص با نورپردازی‌های شگفت‌آور و پخش موسیقی مدرن

·       آسانسور برای سهولت رفت و آمد سالمندان

اهمیت نوع غذا و پذیرایی در برگزاری جشن آرمانی

در برگزاری یک جشن آرمانی ارائه بهترین خدمات به مهمانان آرزو و خواستۀ قلبی هر میزبانی است. مهمانان عزیز شما بزرگواران در روز جشن شما قدم بر چشمان ما می نهند. از این رو با برترین سرویس‌های پذیرایی به استقبالشان می‌رویم.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سرو بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع دسرهای ایرانی و فرنگی در رنگ‌ها و طعم‌های متنوع، انواع شیرینی‌ها و میوه‌های فصل در ظروف زیبا و خاص از مهم‌ترین خدمات پذیرایی در روف گاردن ایدن هستند.

کادر مجرب و آموزش‌دیدۀ روف گاردن ایدن با بهترین طرز برخورد مدام در حال شارژ کردن میزهای سرو مهمانان شما بزرگواران هستند.

نقش مدیریت در برپایی جشن آرمانی را فراموش نکنیم

اگر دوبارۀ این سوال که یک جشن آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد را بپرسید، مطمئن باشید که در جواب بلافاصله می‌گوییم بهره‌مند شدن از تجربه و دانش یک محیط خاص با مدیریت سازمان‌یافته مهم‌ترین ویژگی در برگزاری جشن آرمانی است.

مدیریت روف گاردن ایدن با تعهد و اخلاق حرفه‌ای سعی در برگزاری عالی‌ترین مراسم سال را برای شما دارد. ما در روف گاردن با بهترین و مجهزترین امکانات و مدیریت دلسوز و متعهد پذیرای مهمانی‌های شما عزیزان هستیم.